Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima. Prodavatelj je “Cvjecarnica Anda” a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.

Poštovani kupci ukoliko ne želite kupnju preko interneta, pošaljite nam email (cvjecarnicaanda@gmail.com) i mi ćemo Vam poslati podatke za uplatu preko uplatnice.

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Plaćanje

Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online:

  • pouzećem (isporuka robe se vrši samo po primitku uplate po poštanskoj uputnici)
  • kreditnim karticama vidljivim na stranicama
  • gotovinom koju možete izvršiti u radnom vremenu radnje “Cvjecarnica Anda” , R. Boškovića 18, 21000 Split

Cvjećarnica „Anda“ svaku će narudžbu dostaviti na primateljevu adresu. Osim primatelja, cvijeće može preuzeti i bilo koja osoba na adresi primatelja ako to želi. Prije nego što dostavimo cvijeće bilo bi poželjno kontaktirati primatelja jer ako dostava ne bude moguća, cvijeće vraćamo u cvjećarnicu i kontaktiramo primatelja koji ga mora preuzeti u našoj cvjećarnici tijekom iduća 3 dana.
Uvijek provjerite ime i prezime, kao i adresu primatelja. Ako ne želite kontaktirati primatelja prije dostave, bitno je da provjerite je li u željeno vrijeme na lokaciji određenoj za dostavu.

Vrijeme i područje dostave
  • Dostava se obavlja na adresu primatelja u vrijeme koje je naznačeno u narudžbi
  • Vrijeme za dostavu ne može biti točan sat, već tijekom 1 sata (npr. između 13 i 14 h)
  • Dostavu isporučujemo svakim radnim danom od 8 – 20 h, a nedjeljom i blagdanima prema dogovoru
Uvjeti dostave u Hrvatskoj

Dostave cvijeća (samo cvjetne dekoracije) možete naručiti za sve gradove u Hrvatskoj s nadoplatom od 70,00 kuna.
Dostava za grad Split uračunana je u cijenu.

Dostava u bolnicu, hotel ili ured:
Za dostavu u određene institucije ili tvrtke potrebni su dodatni podaci koje je potrebno unijeti u napomene.

Bolnice: točan naziv, adresa, broj ili naziv odjela, broj sobe.
Hotel: naziv i adresa.
Ured: točan naziv tvrtke, adresa i radno vrijeme.

Obavljanje dostave

Dostava se smatra obavljenom kada primatelj ili osoba na adresi potpiše dostavnicu. Ako primatelj odbija primiti pošiljku ili je adresa netočna, pošiljku vraćamo u cvjećarnicu te obavještavamo naručitelja. Kada primatelja nema na adresi u vrijeme naznačeno na narudžbi, kontaktiramo naručitelja jer se cvijeće može, prema dogovoru, ostaviti susjedu ili pred vratima.
U slučaju ponovne dostave trošak je 40,00 kuna.
Ako naručitelja ne možemo kontaktirati kroz nekih 10 minuta, dostavu smatramo obavljenom.

Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu proizvoda navedenom na www.cvjecarnicaanda.hr Cvjećarnica Anda astoji isporučiti u potpunosti jednak proizvod. Moguće su zamjene jednog ili više dijelova aranžmana/buketa nastojeći da proizvod bude identičan slici, opisu i stilu, ali uvijek će biti napravljen u naručenoj vrijednosti.
Zbog sezonskih ograničenja cvijeća i ukrasnih biljnih materijala ne možemo jamčiti dostupnost u svako vrijeme.

Zakon o zaštiti potrošača regulira otkazivanje narudžbe.
Za većinu proizvoda otkazivanje narudžbe nije moguće, ali ako narudžbu otkažete prije početka rada, rado ćemo Vam udovoljiti zahtjevu.
Povrat uplaćenog novca nije moguć, ali je moguće iskoristiti uplaćeni novac za neki drugi artikal, u razdoblju od 60 dana.

Ukoliko ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi riješili problem na obostrano zadovoljstvo.
Reklamacije možete poslati na e-mail adresu cvjecarnicaanda@gmail.com

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biti će izvršena u valuti Republike Hrvatske. Iznos koji će se naplatiti od vaše kreditne kartice, dobiva se kroz konverziju cijene u Eurima u hrvatske kune prema važećem tečaju Hrvatske narodne banke. Kao rezultat ovog obračuna postoji mogućnost male razlike od originalne cijene navedene na našim web stranicama.

Općenito

“Cvjećarnica Anda” zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje “Cvjećarnica Anda” stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Usluge koje Vam pruža “Cvjećarnica Anda” Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama.

“Cvjećarnica Anda” nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam “Cvjećarnica Anda” nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, “Cvjećarnica Anda” ne može garantirati da će usluge na “Cvjećarnica Anda” odgovarati Vašim potrebama.
Cvjecarnica Anda se obavezuje pružiti zaštitu osobnih podataka naručitelja/primatelja , na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje naših obveza (dostava cvijeća, izdavanje računa i sl.).
Svi podaci o naručiteljima/primateljima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima cvjećarnice Anda kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi djelatnici cvjecarnice Anda i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite na e-mail cvjecarnicaanda@gmail.com